FANDOM

The bite of '87 on tapaturma Five Nights At Freddy's-pelisarjassa, joka on nimestään päätellen tapahtunut vuonna 1987. Se on suosituin pelien tapaturmista.

TapaturmaMuokkaa

Joku Freddy Fazbear's Pizzan animatroniceista puri rajusti erästä ihmistä päähän sillä seurauksella, että uhri kuoli. Jotkut uskovat uhrin olleen Jeremy Fitzgerald, joka siirtyi Five Nights at Freddy's 2:ssa päivävuoroon vuonna 1987, suunnilleen tapaturman tapahtumisen aikoihin.

Bite of '87 ei pidä sekoittaa Bite of '83 jossa uhrilta purtiin otsalohko ja uhri jäi henkiin.

Jotkut spekuloivat uhrin olleen yksi henkilökunnasta ja että Purple Guy olisi peukaloinut robotteja hyökkäämään henkilökuntaa kohtaan

AnimatronicMuokkaa

Montaa animatronicia epäillään tapaturman aiheuttajana. Useimmat väittävät Foxyn tehneen sen, mutta jotkut uskovat Manglea, jotkut Freddyä ja jotkut Toy Chicaa (on toki muitakin epäiltyjä, mutta nuo olivat todennäköisimpiä.) Todennäköisin aiheuttaja on Mangle, sillä se oli Toy Chican ohella aiemmin mainituista ainoa, joka oli käytössä puraisun tapahtuessa ja sillä oli kaikista terävimmät hampaat. Jos katsoo tarkasti, voi huomata, että pelissä Five Nights at Freddy's 2 Mangle hyökkää suoraan otsalohkoon. Tämä on yksi syy lisää, miksi Mangle olisi aiheuttanut tapaturman.

TriviaaMuokkaa

  • Luultiin ennen että Foxy aiheutti tapaturman mutta siitä ei ole todisteita vaan esim Freddy tai Mangle on voinut aiheutaa sen
  • The bite of `87- tapaturmasta tiedetään huomattavasti vähemmän kuin pelin toisesta tapaturmasta, The missing children incidentistä.